Jagodowy sernik na zimno

Składniki:

  • wafle ryżowe
  • 500 gr jogurt grecki 0% tłuszczu
  • 50 gr słodzik
  • 25 gr żelatyny ( 15 gr na jasną warstwę, 10 gr na ciemną warstwę)
  • jeżyny/jagody do ozdoby

Na dno okrągłej małej tortownicy poukładałam połamane wafle ryżowe (można pominąć). Żelatynę rozrabiam z wodą wg opisu na opakowaniu, 15 gr zalałam około ¾ wrzątku. Po ostygnięciu żelatyny zmieszałam ją z jogurtem greckim, słodzikiem.

Dosypałam odrobinę jagód do uzyskania koloru. Masę przelałam do tortownicy i odstawiłam na ok 40 min do lodówki. Kiedy warstwa lekko się ścięła, posypałam ją warstwą jagód.

Ciemna warstwa: 10 gr żelatyny rozrobiłam w około 2/3 szklanki wrzątku. Po ostygnięciu żelatyny zblendowałam ją z jagodami. Wylałam na jaśniejszą warstwę.

Ciasto jest gotowe do spożycia po około 3h w lodówce.

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sałatka z ujemnymi kaloriami Wegańskie "ptasie mleczko" z nasionami chia Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Chrupanie bez wyrzutów sumienia, czyli zdrowe przekąski z całego świata Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Dlaczego warto jeść nasiona chia? Fit ciasto marchewkowe Dietetyczna nutella Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe Orkisz - moda czy zdrowie? Wege burger z kotletem z buraków Wiesz, co pijesz? Różnice pomiędzy sokiem, nektarem a napojem Kolor ma znaczenie. Fioletowe warzywa i owoce w zdrowej diecie Zdrowa egzotyka na talerzu. Sfermentowany ryż koji Chemia na talerzu, czyli o kwasach i zasadach w codziennej diecie Właściwości prozdrowotne fioletowych warzyw i owoców Fit pancakes 3 składnikowe FIT lody truskawkowe Eat clean! Proste zasady, szybkie rezultaty NAJZDROWSZA WODA ŚWIATA... jak osocze ludzkiej krwi! Zalety kiszenia produktów spożywczych Omlet w roli głównej :)

Popularne w tym tygodniu:

Udar mózgu - po czym poznać, że zaskoczy nas w ciągu paru dni? Sałatka z ujemnymi kaloriami Wegańskie "ptasie mleczko" z nasionami chia SZEJK NA MOCNE KOLANA, czyli na ścięgna i więzadła! Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Spirulina. Hit czy Kit ? Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia Dietetyczne muffiny czekoladowe z kaszy gryczanej Przepis na niskokaloryczną galaretkę z BCAA Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto” Przepis na zdrowe ciasteczka migdałowe Przepis na kawowe naleśniki