Jagodowy sernik na zimno

Składniki:

  • wafle ryżowe
  • 500 gr jogurt grecki 0% tłuszczu
  • 50 gr słodzik
  • 25 gr żelatyny ( 15 gr na jasną warstwę, 10 gr na ciemną warstwę)
  • jeżyny/jagody do ozdoby

Na dno okrągłej małej tortownicy poukładałam połamane wafle ryżowe (można pominąć). Żelatynę rozrabiam z wodą wg opisu na opakowaniu, 15 gr zalałam około ¾ wrzątku. Po ostygnięciu żelatyny zmieszałam ją z jogurtem greckim, słodzikiem.

Dosypałam odrobinę jagód do uzyskania koloru. Masę przelałam do tortownicy i odstawiłam na ok 40 min do lodówki. Kiedy warstwa lekko się ścięła, posypałam ją warstwą jagód.

Ciemna warstwa: 10 gr żelatyny rozrobiłam w około 2/3 szklanki wrzątku. Po ostygnięciu żelatyny zblendowałam ją z jagodami. Wylałam na jaśniejszą warstwę.

Ciasto jest gotowe do spożycia po około 3h w lodówce.

Zobacz również: Jakie partie ciała wyrzeźbisz, ćwicząc na tych sprzętach?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Bananowe „sushi” – śniadanie, które przygotujesz w 10 minut Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Marchewkowy serniczek Razem czy osobno? Dowiedz się, jakie produkty powinniśmy jeść razem, a których połączeń lepiej unikać Czy warto używać syropu klonowego na diecie? Co jeść po porannym bieganiu? Propozycje na zdrowe i pożywne śniadanie Chia nasion czar Pieczone sajgonki wegetariańskie Tych produktów nie jedz przed treningiem Dietetyczna nutella Wegańska wuzetka idealna! Proste i smaczne wysokobiałkowe przekąski FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Zdrowe, oryginalne i proste przepisy na śniadania Babeczki trójkolorowe bez pieczenia Bananowy chleb Dietetyczna chałwa w 10 minut Zdrowe ciasto z kaszy Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Prawdopodobnie najzdrowsza mąka na świecie - mąka kokosowa Smaczne i odchudzające przekąski 4 przepisy, które sprawią, że pokochasz warzywa strączkowe Co pić zamiast kawy żeby dodać sobie energii? Oryginalne przepisy na zdrową kolację

Popularne w tym tygodniu:

FIT CIASTO z MASŁA ORZECHOWEGO ! FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Szarlotka na diecie ? Ależ TAK (i to bez glutenu) Proste i smaczne wysokobiałkowe przekąski 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Racuszki z jabłkiem Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Bananowe „sushi” – śniadanie, które przygotujesz w 10 minut Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Zdrowe, oryginalne i proste przepisy na śniadania